Chcesz poznać ciekawych ludzi?

Dołącz do Nas

Orkiestra szkolna

włącz . Opublikowano w Samorząd

Opiekun orkiestry:
mgr Daniel Staniszewski

Od 1971 do 2006 roku na terenie naszej szkoły funkcjonowała orkiestra szkolna, ostatnim jej dyrygentem był p. Jan Wojtas.

W 2007 r. reaktywowaliśmy naszą szkolną wizytówki. Członkiem orkiestry może zostać każdy uczeń, który czuje bluesa tzn. osoby, które posiadają słuch muzyczny oraz poczucie rytmu.

Wszystkie chętne osoby zapraszamy, a na zachętę kilka zdjęć z próby orkiestry!

SKŁAD ORKIESTRY

  • Brodowski Łukasz
  • Gapiński Marek
  • Gołębiewski Mateusz
  • Jaworska Beata
  • Jonkwisz Adam
  • Łasiński Kamil
  • Maciejewska Alicja
  • Maciejewska Natalia
  • Maciejewska Patrycja
  • Prucheński Mateusz
  • Pruszkowski Jacek
  • Rakoczy Łukasz
  • Sadłowski Radosław
  • Spłocharski Emilian
  • Szatkowski Sebastian
  • Tomaszewski Dariusz

SKŁAD SEKCJI RYTMICZNEJ:

  • Rakoczy Łukasz
  • Sobociński Cezary
  • Zejfert Kamil
  • Zejfert Rafał

Wieloletnia tradycja została wznowiona i jest kontynuowana przez p. Daniela Staniszewskiego. Zainteresowanie orkiestrą jest duże, a liczba chętnych ciągle wzrasta. Orkiestra oraz zespół „Gama” zapewniają oprawę muzyczną podczas uroczystości szkolnych, konkursów oraz wspierają działalność charytatywną szkoły. W najbliższym czasie planujemy rozszerzenie składu orkiestry, aby liczebnością i aktywnością w środowisku szkolnym przypominała tą z minionych lat.

Trudno nie docenić znaczenia dla szkoły orkiestry. Daje ona możliwość rozwijania zdolności muzycznych uczniom oraz tworzy znakomitą oprawę artystyczną dla wielu uroczystości szkolnych.

TROCHĘ HISTORII…

Rok szkolny 1971/72 był rokiem szczególnie ważnym dla naszej szkoły. Dzięki staraniom dyrekcji, a przede wszystkim z inicjatywy dyr. szkoły inż. Jarosława Nowakowskiego, powstała orkiestra dęta. Dyrygentem został Leopold Zbierzchowski organizator i zwolennik muzykującej młodzieży.

Po raz pierwszy orkiestra wystąpiła podczas akademii z okazji rocznicy wyzwolenia Warszawy i Województwa Warszawskiego w SDK.

PIERWSZY SKŁAD ORKIESTRY

  • Zieliński Adam
  • Sumińska Danuta
  • Kożuchowski Marek
  • Konieczny Maksymilian
  • Mroczyński Marek
  • Jaworski Leszek
  • Krzemiński Sławomir
  • Ochocki Marek
  • Skomurski Ireneusz
  • Maciejewski Wojciech
  • Dobiesz Lech
  • Jankowski Wojciech
  • Dąbrowski Zbigniew
  • Czarnomski Krzysztof
  • Szulecka Ewa
  • Orlińska Ewa
  • Tomaszewska Bożena
  • Pruszkowska Ewa
  • Mielczarek Wojciech
  • Gierczak Adam
  • Janiszewski Krzysztof
  • Wilary Wiesław
  • Waliszewski Jan
  • Morawski Andrzej
  • Goczkiewicz Jan
  • Żulewski Wiesław
  • Asztemborski Jan
  • Szablewski Marek
  • Lisicki Grzegorz
  • Szumański Bogumił
  • Dobrzyński Marek
  • Orliński Adam
  • Korpuliński Ryszard
  • Gurda Kajetan
  • Kęsicki Grzegorz
  • Falkiewicz Krzysztof
  • Parulski Tadeusz
  • Fularz Piotr
  • Machulski Mirosław
  • Tyszka Zbigniew
  • Wojtkowski Mirosław
  • Ziemiecki Andrzej
  • Hiller Henryk
  • Peszyński Grzegorz
  • Zieliński Adam
  • Tybuszewski Jan
  • Lejman Mirosław
  • Osiecki Józef
  • Chinc Jerzy
  • Szymański Jan
  • Wiśniewski Tomasz
  • Marskowski Daniel
  • Kamiński Tadeusz

W czerwcu 1973 r. orkiestra uczestniczyła w Ogólnopolskim Festiwalu Młodzieżowych Orkiestr Dętych w Inowrocławiu. Przez dwa dni w tym pięknym mieście orkiestry dęte brały udział w konkursie o miano najlepszej orkiestry.

Za całokształt pracy społecznej i artystycznej orkiestra nasza otrzymała nagrodę Ministra Oświaty i Wychowania oraz dyplom uznania. Od września 1976 r. do lutego 1977 r. orkiestrę prowadził Piotr Gnyp w tym roku we wrześniu orkiestra wzięła udział w centralnych uroczystościach dożynkowych w Płocku. Od lutego 1977 r. prowadzenie orkiestry objął mgr Jan Wojtas. Pod jego „batutą” już w marcu 1977 r. orkiestra uczestniczyła w programie muzycznym „koncert na zamówienie” nagrywanym przez TV w Teatrze Płockim.

W maju 1977 r. „Dęciaki” wywalczyły IV miejsce w Wojewódzkim Festiwalu Orkiestr Dętych. Podczas pobytu w czerwcu tego roku w NRD w Stenhol orkiestra uczestniczyła w uroczystościach miasta związanych z „Dniem Rolanda”.

W czerwcu 1978 r. w Inowrocławiu orkiestra otrzymała puchar dyrektora Wojewódzkiego Domu Kultury. W II Wojewódzkim Festiwalu Orkiestr Dętych wywalczyli III miejsce, a w maju 1979 r. już pierwsze.

Członkowie orkiestry wyjeżdżali niemal każdego roku na wypoczynek letni i zimowy. Już w 1977 r. odbył się obóz szkoleniowo – wypoczynkowy w Teodorowie. W dniach od 2.06 – 11.07.1978 r. szkoła zorganizowała obóz w Rabce, przepracowali wówczas 120 godzin w czynie społecznym oraz dali 2 koncerty dla mieszkańców uzdrowiska. Zimowy obóz w 1980 r. zorganizowany był w Bytomiu – Radzionkowie, a w 1981 r. w Perkozie. Latem 1982 r. członkowie orkiestry byli uczestnikami obozu letniego w Krakowie, a w 1983 r. 40-osobowa grupa członków orkiestry przebywała dwa tygodnie w pięknej turystycznej miejscowości nad Balatonem na Węgrzech.

W trakcie uroczystości z okazji 10-rocznicy nadania szkole imienia w marcu 1984 r. p. Jan Wojtas otrzymał pamiątkowy medal od ambasadora Republiki Argentyny w Polsce. Orkiestra wzięła udział w uroczystościach z okazji 50-lecia działalności Cechu Rzemiosł Różnych 16-go września 1984 r., a uroczystość tę sfilmowała Telewizja Polska i mogliśmy oglądać Dęciaków w „Kurierze Województw”. Za udział w Wojewódzkim Turnieju Kulturalnym Szkół w marcu 1986 r. otrzymaliśmy pamiątkowy dyplom.

W latach 1988-90 orkiestra liczyła od 48 do 52 osób. Uczestniczyła we wszystkich ważniejszych uroczystościach państwowych i szkolnych.

Prowadziła rywalizację z innymi orkiestrami na Przeglądzie Dorobku Kulturalnego w Płocku i Festiwalu Młodzieżowych Orkiestr Dętych w Kaliszu. Powstał również zespół wokalny oraz zespół jazzu tradycyjnego „Gama”.

W skład zespołu „Gama” wchodzili: Karaszewski Arkadiusz – banjo, Wojtas Andrzej – klarnet, Nastachowski Marek – piano, Szałkucki Sławomir – tuba, Wojtas Krzysztof – trąbka, Domagalski Krzysztof – perkusja, Łabędzki Jerzy. W kolejnych latach zespół zmieniał swoich członków oraz styl. Stary skład zastąpili: Daniel Pączkowski – perkusja, Jarosław Siedlecki – wokal, Tomasz Sowiński – instrumenty klawiszowe, Tomasz Lewandowski – gitara basowa, Janusz Mielczarek – gitara elektryczna. W ostatni skład, który istniał przed długą przerwą w swojej działalności wchodzili: Daniel Staniszewski – perkusja, Dariusz Staniszewski – instrumenty klawiszowe, Sylwester Ziomek – gitara elektryczna/wokal, Piotr Penszyński – gitara basowa.

Zespół muzyczny

włącz . Opublikowano w Samorząd

Szkolny zespół muzyczny „MECHANICY”  swoje początki datuje na przełom lutego i marca 2015 roku.
Zadebiutował występem w naszej szkole 9 marca z okazji muzycznego Dnia Kobiet. Po raz pierwszy zespół wystąpił
w składzie:

Karolina Dądalska – wokal
Natalia Witkowska – wokal
Paulina Fafińska – wokal, instrument klawiszowe
Łukasz Rakoczy – perkusja
Paweł Ozóg – gitara
Radosław Sadłowski – bas
Przemysław Goździkowski – gitara elektryczna

Po udanym debiucie zespół kontynuował działalność pod kierunkiem s. Justyny A. Rosińskiej, przygotowując pożegnalny koncert, który odbył się w czasie Abiturek 2015. Do obecnych wokalistek dołączyła Milena Dobies. Grupa wykonała znane utwory, m. in. POKAŻ NA CO CIĘ STAĆ (Feel), NIE PŁACZ EWKA (Perfect) oraz MATURA (Farben Lehre)

Zespół zbierając pochlebne opinie, został zaproszony  na uroczystą galę wręczenia grantu dla powiatowego szpitala w Sierpcu. Gala odbyła się 23 maja 2015 roku w sali konferencyjnej sierpeckiego Muzeum Wsi Mazowieckiej. Zespół kontynuował działalność w częściowo nowym składzie w roku szkolnym 2015/2016. Ze względu na ukończenie szkoły z zespołu (na krótko) odeszli Paweł Ozóg, Łukasz Rakoczy i Radek Sadłowski. Sekcje Rytmiczną uzupełnili Monika Kacprowicz na basie oraz Michał Król na perkusji, do wokalistek dołączyła Klaudia Kiernozek oraz Sylwia Zarecka.

Podczas JASEŁEK 2015 zespół wokalny stworzony przez uczennice klasy 1 LOP wspomagany Przez Karolinę Dądalską przy akompaniamencie gitary, pianina (Przemek Goździkowski) i basu (Monika Kacprowicz) wykonał tradycyjne kolędy oraz polskie utwory świąteczne.

Wiosną w naszej szkole powstało trio akordeonowe, które tworzą Leszek Giziński, Mateusz Rutkowski oraz Mateusz Gawłowski. Trio wystąpiło podczas uroczystych obchodów 10 –lecia Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu, na dniu otwartym w naszej, a także podczas Abiturek 2016.

Także na tegorocznych abiturkach wystąpili „Mechanicy” wspierani przez absolwentów i naszych przyjaciół :Łukasza (perkusja) i Pawła (gitara elektryczna)
zespół uzupełnili:
Paulina Fafińska – wokal, instrumenty klawiszowe
Ola Krokowska – wokal
Monika Kacprowicz – bas
Przemek Goździkowski – gitara elektryczna, wokal


Od czasu przygotowywania się zespołu do Abiturek 2015 roku pieczę dyscyplinarną i funkcję menagera pełni siostra Justyna A. Rosińska. Cały czas wspiera nas swoją obecnością. 

Regulamin SU

włącz . Opublikowano w Samorząd

Regulamin Samorządu Uczniowskiego

Z S nr1 w Sierpcu


1.WSTĘP
1.1.
a) Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół nr1 im. Gen. Josē de San Martin w Sierpcu zwany dalej Samorządem działa w oparciu o art. 55 Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r.
b) Samorząd zrzesza i reprezentuje wszystkich uczniów szkoły. Jest organizacją niezależną od administracji oświatowej i jakiejkolwiek partii czy ugrupowań politycznych.
c) Samorząd jest jedynym reprezentantem ogółu uczniów szkoły.
d) Samorząd może przedstawiać radzie szkoły lub placówki, radzie pedagogicznej oraz dyrektorowi wnioski i opinie we wszystkich sprawach szkoły lub placówki, w szczególności dotyczących realizacji podstawowych praw uczniów, takich jak:

  • prawo do zapoznawania się z programem nauczania, z jego treścią, celem i stawianymi wymaganiami;
  • prawo do jawnej i umotywowanej oceny postępów w nauce i zachowaniu;
  • prawo do organizacji życia szkolnego, umożliwiające zachowanie właściwych proporcji między wysiłkiem szkolnym a możliwością rozwijania i zaspokajania własnych zainteresowań;
  • prawo redagowania i wydawania gazety szkolnej;
  • prawo organizowania działalności kulturalnej, oświatowej, sportowej oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami organizacyjnymi, w porozumieniu z dyrektorem.

2. WŁADZE SAMORZĄDU
2.1.
Władzami Samorządu są:
a) Zarząd;
b) Komisja Rewizyjna;
c) Rada Przedstawicieli Samorządów Klasowych.

2.2.
a) Zarząd kieruje bieżącą pracą Samorządu Uczniowskiego.
b) Zarząd składa się z wybranych w demokratycznych wyborach przedstawicieli wszystkich uczniów szkoły: Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego, Sekretarza, Skarbnika, oraz 3 członków.
c) Powołanie zarządu odbywa się na drodze wyborów tajnych i powszechnych, w których uczestniczą wszyscy uczniowie szkoły.
d) Do kompetencji zarządu należy:

  • kierowanie bieżącą pracą Samorządu
  • reprezentowanie Samorządu
  • przedstawianie Radzie sprawozdań z pracy Zarządu
  • prowadzenie dokumentacji pracy samorządu
  • wystawianie opinii, na prośbę Dyrekcji Szkoly i Rady Pedagogicznej, w sprawie ucznia proponowanego do skreślenia z listy uczniów
  • prowadzenie gospodarki finansowej
  • odpowiadanie za koordynowanie działań – czyli jak najlepsze wykorzystanie pomysłów i możliwości uczniów,
  • reprezentowanie interesów uczniów przed dyrekcją, radą pedagogiczną, radą rodziców
  • informowanie uczniów o swojej bieżącej działalności
  • nawiązywanie współpracy z samorządami klasowymi oraz przedstawicielami innych grup, kół zainteresowań, klubów, stowarzyszeń działających w szkole i poza nią, a także z dyrekcją i nauczycielami
  • inicjowanie działań rozwijających pasje i zainteresowania uczniów oraz wykorzystujące ich potencjał twórczy, umiejętności i talenty
  • zapewnianie ciągłość trwania pracy samorządu, dbanie o odpowiednie przeszkolenie i przygotowanie do pracy swoich następców.


Przewodniczący

  • kieruje pracą zarządu SU,
  • dba o zapewnienie uczniom możliwości działania i realizowania własnych potrzeb i zainteresowań,
  • reprezentuje SU przed dyrekcją szkoły, radą pedagogiczną, radą rodziców oraz na zewnątrz szkoły,
  • zwołuje i przewodniczy spotkaniom zarządu SU z radą samorządów klasowych oraz z przedstawicielami innych grup, kół zainteresowań, klubów, stowarzyszeń, działających w szkole.


Wiceprzewodniczący

  • zastępuje przewodniczącego w czasie nieobecności,
  • pomaga przewodniczącemu w pełnieniu jego obowiązków, przejmując odpowiedzialność za wykonywanie części zadań,
  • może pełnić funkcję rzecznika prasowego zarządu: informować innych uczniów o działaniach zarządu i ustaleniach podjętych na spotkaniach,
  • przed spotkaniami gromadzi wnioski i pomysły od wszystkich uczestników,
  • może pełnić funkcję przewodniczącego rady samorządów klasowych .


Skarbnik

  • nadzoruje wydawanie środków finansowych SU (zbiera paragony i faktury, które przekazuje radzie rodziców lub dyrekcji – zależnie od ustaleń z opiekunem),
  • przedstawia roczne sprawozdanie finansowe dyrekcji, zarządowi SU oraz radzie samorządów klasowych.

Sekretarz

  • sporządza protokoły z posiedzeń Zarządu,
  • opisuje wydarzenia z życia szkoły organizowane przez Samorząd Uczniowski.


Stali członkowie zarządu

  • kierują pracą sekcji/komisji,
  • dbają o angażowanie w działania SU jak największej liczby uczniów,
  • uczestniczą aktywnie w pracach i zebraniach zarządu SU, rady samorządów klasowych oraz przedstawicieli innych grup, kół zainteresowań, klubów, stowarzyszeń, działających w szkole,
  • współtworzą programy pracy sekcji, inicjują działania prowadzone w ich ramach.


e) W zebraniach Zarządu może uczestniczyć przedstawiciel Komisji Rewizyjnej oraz opiekun Samorządu.
f) W czasie trwania nauki w szkole zebrania Zarządu odbywają się nie rzadziej niż raz na 2 miesiące lub częściej w razie potrzeby. Zebrania Zarządu zwołuje i prowadzi Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego lub inny członek zarządu przez niego upoważniony.
g) Zarząd na pierwszym posiedzeniu uchwala podział obowiązków członków Zarządu, który przedstawia do wiadomości Radzie.
h) Zarząd prowadzi protokoły ze wszystkich swoich posiedzeń, dokumentację finansową oraz dokumentację przedstawiającą pracę Samorządu Uczniowskiego.

2.3.
a) Komisja Rewizyjna jest podstawowym organem kontroli wewnętrznej.
b) W skład komisji wchodzi trzech członków wybieranych przez Radę.
c) Komisja Rewizyjna kontroluje pracę Zarządu i raz na semestr przedstawia sprawozdanie Radzie.
d) Komisja Rewizyjna prowadzi protokoły ze wszystkich swoich posiedzeń.

2.4.
a) Rada Przedstawicieli Samorządów Klasowych składa się z przedstawicieli wszystkich klas.
b) Do kompetencji Rady należy:

  • uchwalanie regulaminu samorządu i innych regulaminów wewnętrznych oraz dokonywanie niezbędnych zmian i poprawek
  • uchwalanie budżetu
  • wybór Komisji Rewizyjnej
  • wybór opiekuna Samorządu Uczniowskiego
  • powoływanie spośród członków Rady komisji oraz mianowanie ich przewodniczących
  • podejmowanie uchwał dotyczących głównych kierunków działania Samorządu.

c) W zebraniach Rady mają prawo uczestniczyć, przedstawiciele Zarządu, Komisji Rewizyjnej oraz Opiekun Samorządu.
d) Zebrania Rady odbywają się nie rzadziej niż raz na 2 miesiące lub w razie konieczności częściej. Zebranie Rady zwołuje i prowadzi Przewodniczący SU lub osoba przez niego upoważniona.
e) Rada prowadzi protokoły ze wszystkich swoich posiedzeń.

2.5.
a) Członkowie Rady, Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej maja obowiązek aktywnego udziału w pracach Samorządu.
b) Władze Samorządu są zobowiązane do informowania uczniów o ich prawach i obowiązkach związanych z nauką w szkole oraz udziałem w Samorządzie.
c) Władze Samorządu zobowiązane są do obrony praw i godności poszczególnych uczniów i ich grup, a także, na życzenie ucznia, klasy lub grupy uczniów, do reprezentowania ich wobec Dyrekcji Szkoły i Rady Pedagogicznej.


3. KADENCJA WŁADZ, WYBORY, VAKATY
3.1.
a) Kadencja wszystkich władz samorządu trwa rok, dwa lub trzy lata (w zależności od pozostałego czasu trwania nauki przewodniczącego). Termin przeprowadzania wyborów określają punkty 3.2. oraz 3.3. niniejszego regulaminu.
b) Członkami władz samorządu mogą być wyłącznie uczniowie szkoły. W chwili odejścia ucznia ze szkoły automatycznie przestaje on być członkiem Samorządu i jego władz.
c) Wybory do władz Samorządu odbywają się tajnie i przy nieograniczonej liczbie kandydatów.
d) Wybory organizuje i nadzoruje Komisja Wyborcza powoływana przez Radę.

3.2.
a) Wybory Komisji Rewizyjnej odbywają się do dwóch miesięcy po wyborach do SU.
b) Zarząd zostaje wybrany z pośród pozostałych kandydatów wystawionych w wyborach do SU, a także osób, które zgłosiły chęć dołączenia do niej.

3.3.
a) Wybory Zarządu Samorządu Uczniowskiego odbywają się w marcu lub kwietniu, roku kiedy aktualny przewodniczący kończy swoją edukację w ZS nr 1.
b) Nie później niż do końca miesiąca poprzedzającego wybory Komisja Wyborcza informuje uczniów o zasadach przeprowadzenia wyborów
c) W ciągu miesiąca przed wyborami uczniowie szkoły mogą zgłaszać kandydatury na Przewodniczącego Samorządu. Zgłoszenie musi zawierać nazwiska kandydatów oraz ich pisemną zgodę. Do Zarządu nie mogą kandydować uczniowie kończący naukę w szkole.
d) Kandydaci mają dwa tygodnie na przedstawienie społeczności uczniowskiej swojego programu i przeprowadzenie kampanii wyborczej.
e) Kandydaci musza wziąć udział w debacie przedwyborczej, w czasie której mają możliwość przedstawienia swojego programu działania oraz odpowiadają na pytania członków Rady.
f) Wybory odbędą się w marcu lub kwietniu. Wybory są tajne, uczestniczą w nich wszyscy uczniowie szkoły. W czasie wyborów uczniowie wybierają spośród przedstawionych kandydatur przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego.

4. OPIEKUN SAMORZĄDU
4.1.
a) Zgodnie z art. 55 p. 5.1 Samorząd Uczniowski reprezentujący ogół uczniów szkoły wybiera nauczyciela pełniącego rolę Opiekuna Samorządu, lub wyraża akceptację kandydata zgłoszonego przez Dyrektora.
b) Opiekun Samorządu jest doradcą służącym swoją pomocą i doświadczeniem w pracy Samorządu.
c) Opiekun ma prawo uczestniczenia we wszystkich formach pracy Samorządu.
d) Kandydatów na funkcje Opiekuna Samorządu zgłaszają uczniowie szkoły lub dyrekcja.
e) Wybory Opiekuna potwierdza Rada Pedagogiczna.

5. KOMISJE I SEKCJE
5.1.
a) Dla realizacji swoich zadań, Rada Przedstawicieli Samorządów Klasowych może powoływać komisję a Zarząd sekcje.
b) Powoływane Komisję/Sekcje mogą mieć charakter stały ( pracują przez cały rok) lub nadzwyczajny (doraźny).
c) Przy powoływaniu Komisji/ Sekcji organ powołujący musi określić: nazwę Komisji/ Sekcji; zakres działalności i kompetencje; okres jej istnienia; przewodniczącego odpowiedzialnego przed Radą / Zarządem za jej pracę; skład osobowy.
d) Komisje są powoływane spośród członków Rady. Członkiem Sekcji może zostać każdy uczeń szkoły.
e) Informacja o powoływaniu Komisji/ Sekcji, jej zakresie działania, czasie istnienia oraz składzie( lub otwartym charakterze) musi być wywieszona w gablocie Samorządu w terminie 2 tygodni od daty powołania.

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE, ZMIANA REGULAMINU
6.1. O ile niniejszy regulamin nie stanowi inaczej, wszystkie decyzje podejmowane są zwykłą większością głosów w obecności powyżej połowy osób uprawnionych do głosowania
a) Niniejszy regulamin jest przedstawiany i omawiany;

  • we wszystkich klasach przed wyborami do Rady Przedstawicieli Samorządów Klasowych; (punkt dotyczący organizacji wyborów do SU)
  • w czasie pierwszego po wyborach posiedzenia Rady Przedstawicieli Samorządów Klasowych.

b) Regulamin jest udostępniony wszystkim uczniom szkoły (wywieszony w gablocie samorządu)
c) Każdy członek Rady, Zarządu i komisji Rewizyjnej otrzymuje na czas trwania kadencji własny egzemplarz regulaminu.
d) Wnioski dotyczące poprawek do regulaminu SU mogą być zgłaszane przez Zarząd lub 3 członków Rady.
e) Zgłoszone poprawki są głosowane na specjalnie zwołanym posiedzeniu Rady. O treści zgłoszonych poprawek wszyscy członkowie Rady muszą być poinformowani na piśmie dwa tygodnie przed tym posiedzeniem. Ponadto treść tych poprawek musi być wywieszona w gablocie samorządu.
f) Zmiany w regulaminie SU są uchwalane większością 2/3 głosów w obecności powyżej połowy członków Rady.

ZAŁĄCZNIKI :

a) Strona 56 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

b) Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

(Tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. nr 256, poz. 2572, ze zmianami w: 2004 r. nr 273, poz. 2703, nr 281, poz. 2781; 2005 r. nr 17, poz. 141, nr 94, poz. 788, nr 122, poz. 1020, nr 131, poz. 1091, nr 167, poz. 1400, nr 249, poz. 2104; 2006 r. nr 144, poz. 1043, nr 208, poz. 1532, nr 227, poz. 1658; 2007 r. nr 42, poz. 273, nr 80, poz. 542, nr 115, poz. 791, nr 120, poz. 818, nr 180, poz. 1280 i nr 181, poz. 1292; 2008 r. nr 70, poz. 416, nr 145, poz. 917 i nr 216, poz. 1370; 2009 r. nr 6, poz. 33, nr 31, poz. 206, nr 56, poz. 458, nr 157, poz. 1241; nr 219, poz. 1705; 2010 r. nr 44, poz. 250, nr 54, poz. 320, nr 127, poz. 857, nr 148, poz. 991; 2011 r. nr 106, poz. 622; nr 112, poz. 654, nr 139, poz. 814, nr 149, poz. 887; nr 205, poz. 1206)

Projekt Regulaminu SU został zatwierdzony na zebraniu SU w dniu 06.06.2013

Przedstawiciele SU

włącz . Opublikowano w Samorząd

15 września 2020 r. podczas zebrania Samorządu Uczniowskiego

wyłoniony został nowy skład Zarządu SU.

Karolina Skamelska II LOM – Przewodnicząca SU

Anna Szpakowska I LOM i Kinga Okońska II TBp - Wiceprzewodniczące SU

Piotr Skorłutowski I TB - Sekretarz SU,

Jakub Kłobukowski I TI - Skarbnik SU,

Członkowie:

Julia Manista I LTS

Julia Jażdżewska II TBg

 

 

 

W maju 2018 r. podczas zebrania Samorządu Uczniowskiego

 

wyłoniony został nowy skład Zarządu SU.

 

Daria Cichewicz z kl III TI – Przewodnicząca SU,

 

Adam Gruk z kl. III TI - Wiceprzewodniczący SU

 

Klaudia Pęcherzewska z kl. II LOM- Sekretarz SU,

 

Mateusz Kwiatkowski z kl. IV TI- Skarbnik SU,

 

Członkowie:

 


Dominika Wysocka II LOM,
Krystian Kalota IV TI,
Marta Popławska II LOM

 

 

 

5 stycznia 2016 roku podczas zebrania Samorządu Uczniowskiego

wyłoniony został nowy skład Zarządu SU.

Mateusz Rutkowski (II LOP) – przewodniczący

Adrianna Kraska (I LOM) – wiceprzewodnicząca

Piotr Sołdański (I TB) – wiceprzewodniczący

Aleksandra Kowalczyk (II LOP) – sekretarz

 Łukasz Wagner (I LOM) – skarbnik

 

Członkowie:

- Sebastian Rutkowski (IV TE)

- Mateusz Dudkiewicz (IV TE)

- Patryk Kupczyk (IV TE)

- Piotr Górecki (II LOP)

- Michał Pawłowski (II LOP)

- Jakub Kocięcki (I TB)